23 Temmuz 2014 Çarşamba

Seçimlerimiz..

Çocuklugumun kaoslu yılları içinde hep hayallerime ve kitaplara sıgındım.Gerçegin urkutuculugunden ,kitapların dunyasına kaçarak kurtuldum hep...onceleri bir kaçış olan edebiyat dunyası ,zaman içinde bana ,kurdugum hayalleri gerçekleştirme cesaretini verdi.Hayatta en çok korktugum ve aynı zamanda en keyif aldıgım an,tum korkutuculuguna ragmen ozgurlugu ,yalnızlıgı,korunmasızlıgı ,parasızlıgı goze alarak,yaşamın karşısına dikildigim an oldu...İşte yapayalnızdım,işte beş kuruşum yoktu...artık başkalarının kanatları ile degil  kendi kanatlarımla uçma zamanı ile başbaşaydım...Seçimimi yapmıştım.Kendi hayatımı ,kimseye borçlu olmadan ,emegimi ortaya koyarak,sınırlarımı sınayarak ben var edecektim artık...Ozurlu ve esaret dolu konformizm min kucagından,tum korkutuculuguna ragmen ,yaşamın gobegine sıçramasaydım eger....Daima benim için ongorulen hayatı yaşayacaktım.
Ozgurlugun bedeli daima acı çekmek olmuştur...ozgurluk gulluk gulistanlık bir bahçe degildir.Aksine uçurumlarla ,yokuşlarla dolu uzun bir yolculuktur ozgurluk..Yorgunluk ve gozyaşı ile ulaşabiliriz anca kendimize.Kendi kendini var etmek ....ya da bahanelere sıgınmak....korkularımıza kılıf uydurmak,hatta o kılıflara inanmak.52 yıldır yaşamın içindeyim...kıyısında degil.
Bana biçilen rolu degil ,kendi seçimlerimin sonuçlarını yaşıyorum ..hiç te pişman degilim.Bu iç dokuşu okuyan her kim varsa ...ve kaç yaşında olursa olsun ,kendiyle yuzleşme cesaretini bulsun,ve her zaman bir seçim şansımız oldugunu unutmasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder