13 Mart 2013 Çarşamba

Ayna..

Aynalar ....bir zamanlar ,guzelligimden emin,şoyle bir goz atıverdigim...şimdi neden sıkılıyorum aynalarda bakarken yuzume?Zaman denilen cadı ne vakit sızdı ,,vucuduma benim?o kadar krem ,yuzme,spor,guzellik enstitusu,doktugum onca para ,neden biraz olsun gençligimi  getirmiyor bana?Çogu kadın için hayal bile edilmeyecek ,imrenilen bir hayatım var çok şukur.....Her zaman şanslıydım,varlıklı ,kalburustu bir ailede dogdum,şımartıldım.....bukleli kumral saçlarım daima okşandı,bembeyaz ,sabun kokulu çarşaflarda uyudum...bahçeli evimizin ,korunaklı dunyasında ,diledigimce koştum,oynadım.....terlememe bile izin verilmedi,havlular kondu akça pakça bedenime.....Annem,o guzel ve sakin kadın....bir kez olsun bagırmadı ,babam ,kereste tuccarı dag misali babam,iş donuşu sıcak yaz akşamustleri,sımsıkı sarıldı guzel kızına.....Guzel denmesi degil de .....guzelligimin hiç vurgulanmaması şaşırttı beni daima......okudugum kolejde en guzel kızlardan biri bendim ,belki de en guzeli....universite okumayı duşunmedimmi?fırsat bile bulamadım duşunmeye.....Ah o çevremdeki yakışıklı delikanlılar......oyle dondurdumki başlarını......zengini ,fakiri ,agzı açık ,izlerdi  ,şoyle bir çıktımmı kordona.......zamanın modası mini etekler nasıl da yakışırdı duzgun bacaklarıma.....Goguslerimin iriligi çok hoşuma gitmese de ,bedenimi ,daha arzulanır kıldıgının farkında olmak ,rahatlattı beni daima........Kaç kişinin hayatı benimki kadar gosterişli bir guzellik arz eder?zenginlik,akıllı çocuklar,sevecen ve aşık bir eş......Toplumun ,kaymak tabakası ile geçirilen şaşaalı davetler,en kaliteli parfumler,markalı kıyafetler,yazlık ,kışlık evler,denizin en mavisinde saatlerce yuzmeler......kışın en gorkemli yaşandıgı karlı daglarda kayak ,sıcak şarap,hesap kitap duşunmeden geçen geçen gunler.......Eş sayesinde ,erişilen siyasi bir eş rolu......kırmızı plakalı mercedeslerin forsu..........hepsine çok yakıştım hepsine!!!!bulundugum konumda ,guzelligim,zekam,şen şakrak oluşum,gorgum,daima ,farklı kıldı beni.....Oyle koyden ,kasabadan ,gelme ,siyaset adamlarının,elini ,kolunu nereye koyacagını bilemeyen ,şaşkın karıları ,karşısında ,ezici bir ustunluge sahip oldum daima.....Erkekler ,davetkar bakışlarını açıkca hissettirdiler şuh kadınlıgıma...ama asla sadakatsizlik yapmadım,hep sadık kaldım eşime.....O yogun cinsellik içeren ,iltifatları,bakışları ,gulerek ve kendimden memnun olarak karşılamayı tercih ettim....Aslında ,o kadar gençtim ki evlendigimde.......cinselligi sadece eşimle yaşananlar sandım uzun yıllar.....evlilikte mutlulugun,yatak odasından geçtiginin farkına varamadım.....eşim de ben de çocuktuk henuz  ve yatak odamızda hep çocuk kaldı ,gelişmedi buyumedi.....Nerden aklıma geliyor şimdi bu yaşta bunlar?çunki yalnız kaldım......bir anda çıkıverdi hayatımdan evlilik.....bana ise yaslı dul rolu oynamak duştu en olgun guzellik çagımda.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder