21 Temmuz 2014 Pazartesi

biliyorum VARSIN....

Tanrım biliyor ve hissediyorum varsın..Bize ogretilen tum saçmalıkların dışındasın ,muhteşemsin ,bilmedigim ama hissettigim ,kelimelerin anlamını yitirdigi  bir ...bir ..bilmiyorum .. O sun. Amacım      cennetine kavuşmak degil ,bilakis ,cehennem endişesi taşımadan,cezalandırılma korkusu taşımadan ,beklenti ikiyuzlulugu dışında ahlaklı olabilmek....Belki de gerçekten sevgi ile dolmak için once şu kafamdaki çoplukten arınmam gerek.
Şişmanlık,zayıflık ,fakirlik zenginlik,guzellik çirkinlik.....ambalajlar,şık paketler,markalar,ışıklar,dunyası ,golge yok karanlık yok,herşey ortada cascavlak bir çiglik....yıldızların ışıltısı,dalgaların fısıltısı,dolunayın mistik urperticiligi kimin umurunda?AL TUKET YE BİTİR!!!duşunme ,okuma ,hissetme ,bırak kendini şarlatanların oyunlarına.Ama hayır!!varsın biliyorum.....sonsuz bir zarafet sonsuz bir akıl....sonsuz bir ısıksın .....Beni aydınlat ,bana kuçucuk bir umit ver ,senin uçsuz bucaksız deryana dalabilmek için ,beni çagır sagır kulaklarıma daha yuksek sesle bagır,kor gozlerimi sevgi okyanusunda aç......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder