3 Şubat 2013 Pazar

Gitmek kolaymı?

Bazen olur....birisinden giderek ,geçmişimizden de kurtuluruz sanırız..Hatta inanırız buna...kendimizi inandırmadan ,bir başkasını inandıramayacagımızı iyi biliriz....yepyeni bir role burunmeyi seçeriz,kolaymış gibi...Eski biz den ,yepyeni ,duygular ,yepyeni davranışlar beklemeye başlarız umutsuzca....Geçmişin oyle agır bir baskısı vardır ki ,uzerimizde.....Kaçarak kendimizden........unutacagımızı  sanırız....Kimden kaçtıgımıza ,bakarak ,bizi kolayca anlıyabilir aslında ,YENİ GELEN....ammaa!!!!herkes gelene bakmayı tercih eder....kalan ,hiç umurunda degildir ...madem ki gelmiştir ona bu sevgili.....NEDEN ?geldiginin bir onemi yoktur !!!geçmişinden soz etmesin yeter!!!!!kimsenin acısıyla,derdiyle ,sıkıntısıyla ,ugraşacak hali yoktur kimsenin....Varsa yoksa ,BİR KENDİ VE GELEN YENİ SEVGİLİ vardır......Bir eski sevgiden ,kaçan da şaşkındır ,yeninin kollarında,evinde,salonunda.....Yoksa ,yagmurdan kaçarken,doluya mı tutulmuştur ?Bir turlu ,geçmişin golgelerinden kopamadıgını ,kendinden ,kaçamadıgını  ..........anlamaya başlar ,yavaş yavaş.....YENİ seçtigi kadının ,hayalinden geçirdigi ,o anlayışlı............olgun.......sakin......ona ,koşulsuz sevgi sunacak ,yar ,olacak ,kadın ,olmadıgını ,anlamak ,uzuntuyle titretir kalbini.....Zamanın,degiştigini........geç kaldıgını  ,kendini anlatmanın ,karşındakini anlamanın ,yıllar surecegini ,gozardı ettigini ......niçin akıl edemedigini sorar kendine?BEN KİMİM?....BURADA NE ARIYORUM? ....GEÇMİŞİME NEDEN BOYLESİNE KIRGINIM?........GEÇMİŞ DE YAPTIGIM ,TUM SEÇİMLERİN,HAKKINI GERÇEKTEN VERDİM Mİ?.......sorular ,sorular......içine bakmalar.......yargılardan,suçlamalardan uzak,kendini ve geçmişi anlamalar.....NE yazık !!diye mırıldanır,kendimi ancak ,BURADA, a....anlayabildim....olmam gereken yerin ,burası  olmadıgını,.....yeni bir gelecek inşaa edecek ,takatim kalmadıgını  ,bu yanlış seçimle anladım.....gitmek degilmiş zor olan.......KALMAK,mış ......hakikate ..........kaçtıgım ,bu yabancı  elde ,ulaşacakmışım meger.........kendime kattıklarım,bana katılanlar,el verenler,kırıldıklarım,sevdiklerim,huzunlerim ve sevinçlerim .......pek çok  duyguymuş beni ben yapan.....Kendimi keşfetme yolculugum........boyle bir ruya ,bir illluzyon ,yaşamama baglıymış........AŞK la aşkı ......aşk la ,maziyi ,aşk la ,vefayı,aşk la  ,sevginin degerini anlamak ne garip......meger ben ,başkasına gittigimi sanarken......kendi ruhuma dogru yol almışım....İlahi yaradana,muteşekkirim.....oyunun ardındaki hakikati  anlamama ,boylesi bir hadise ile vesile oldu....ASLINDA NE GİDİCİYİZ......NE DE KALICI....SADECE ,TEKAMUL SURECİMİZLE İLGİLİ  OYUNLAR OYNUYORUZ........bir eşik var onumuzde,ya tokezleyip hiç bir şey anlamadan ,kalakalıyoruz orada.........ya da atlayıp eşigi ,acı ile huzun ile olgunlaşıyoruz.......işte hepsi bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder