26 Kasım 2012 Pazartesi

Kraliçenin hala canının sıkılması..

Yok olmuyor,ne yaptık ne ettiysek guzel kraliçemiz hala pek sıkkın..Bir ara tavsiyemize uyarak el sanatları kurslarına katıldı ise de işe yaramadı.Yok efendim ugraşamazmış ,oysa iyi kotu bi yetenegi var gibi.Geride ufak bi tepe oluşturacak kadar fazla boyanmış ıvır zıvır kaldı elimizde ,kaldırıp attık sarayın deposuna.Uzun yıllardır yanında çalışıyor olmanın verdigi ozguvenle diyecek oldumki;Guzel kraliçem keşke biraz daha devam etseydiniz şu kurslara?bir anda parlayıverdi.Sıkıldım!!gittigim kursda herkes işçi takımı, ya da emekli ,ustelik ustunde çalıştıkları eserleri canla başla boyuyorlar ,o da yetmezmiş gibi kermeslerde satmaya çalışıyorlar..Oysa ben ?dedi ,sıkılan ruhumu tatmin etmek için ıvır zıvır boyayarak ruhuma masturbasyon yaptırma peşindeyim!!!Ustume iyilik saglık,çok şaşırdım ,hiç boyle uluorta konuşmazdı benim kraliçem.Hani utanmasam gerçek bir emekçi olmadıgı için hayıflandıgını duşunmeye başlıyacagım.Dalgın halinden faydalanarak iyice sokuldum yanına ,dedimki,peki canım kraliçem hani son zamanlarda hayatınıza giren olgun gumuş saçlı yakışıklı prense ne oldu?(ah bu benim merakım bir gun iş açacak başıma)Soguk bir sesle gonderdim onu dedi,ugraşamazmış,ustelik bazı yalanlarını yakalamış,bu da yetmezmiş gibi mali durumu da iyi degilmiş prensin.Luks restoranlara goturme yerine mezattan aldıgı balıgı pişirmeye kalkmış kraliçeme,yanına bi de ufak açarız arsızlıgı ile ustelik.Bi yaşıma daha girdim,gorulmuş duyulmuş bi şey degil yani,sen kalk koskoca kraliçeye(evet çaptan duşmuş ve biraz yaşlanmış olsa da)balık pişir ustune yetmezmiş gibi bi de ufak rakı !!!aç.Ne gunlere kaldık yarabbi!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder