27 Kasım 2012 Salı

Prensin duşunceleri..

Tikmişim!!!kulkedisini de kraliçesini de !!ulen nedir bu benim başıma gelenler şu fani dunyada?Bir turlu kurtaramadım kendimi insanlara acımaktan.Bana şu guzelim adama kimler acıyacak peki?Ahhh ne kadar ozluyorum ,kulkedisinden kraliçeden hatta ilk sevdigim,çocuklarımın anasından bile ,onceki gunlerimi...Ne kadar şen şakrak ,işinde gucunde,nerde sabah orda akşam ,hesapsız gunlerimi...Sen kalk kardeşim,ailenin evlen de evlen!!!diye tutturmalarına boyun ey..Guzeller guzeli ,upuzun saçlı ,evinde oturmuş koca bekleyen ,dunyadan bi haber ,rapunzel e aşık ol.Sahi ben hanım hanımcık rapunzel e aşık olmuşmuydum yahu?Amannn geçmiş gun ugraşamam şimdi bunu hatırlamakla.Rapunzelin sade dondurma kadar soguk çıkmasına ne demeli peki?insan bi cilve yapar,bi kocacım kocacımmm !!diye boynuna sarılır..Yok kardeşim yok!!rapunzel gençtir guzeldir fakat sanki içi olmuştur..Uzatmayayım olurmu sana dunyalar guzeli iki çocuk..Hadi bakalım buyur burdan yak!!Prens kurtulamayacagını anladıgı bu beraberlikten,rapunzelin bi turlu yataga gelmemelerinden,her gece ozellikle ona ,sarıldıgı zamanlar ,başının agrımasından,yarın olsa olmazmı demelerinden ,baymış durumda.Ahhh!!!eşek kafam ahhh!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder