22 Kasım 2012 Perşembe

MUTSUZLUĞA YÜZ VERME, ELİNİ VERİRSİN KOLUNU KAPAR

Şimdi efendim;soyunup dokunup uzerime hafif birşeyler alarak giriyorum bloguma..soyunup dokunme halini mecazi anlamda kullanıyorum bittabii.ama şu da varki burada olmak insana plajda bikiniyle dolaşıyormuş gibi biraz tedirgin biraz ayy usturuplu oturayım bi yerlerim gorunmesin duygusu veriyor.Oysa bu yazıları birilerinin okuyabilecegini biliyoruz .Yani hepimizde azıcık bulunan dozunda teşhircilikten keyif alma gibi bir duygu soz konusu.Oncelikle vatana millete hayırlı olsun!!bir ben eksiktim ''haydi arap !!sende gel!! diyorum..Bu blogculuk ne menem birşeydir?gulunurmu aglanırmı yenirmi içilirmi?bir işe yararmı?yararsa neye yarar?yaramazsa neden yaramaz?Ah yaramaz seni gidi çapkın yaramaz!!Valla ben yarasada yazıcam yaram asada..Maksat sadece bana it olan burada;hoşca bir seda bırakmak..sadece kendim duysam bile..(seda ses demektir efendim eski moda kelimelerim için artık kimse kusura bakmasın.Napayım ben eski turk filmi zamanlarının çocuguyum)Belki ilginelip okuyan blog yazarları sıkılanlar çoşanlar eşegini dagdan aşıranlar duz yolda şaşıranlar ayy!!açıp bakayım bu deli gene neler zırvalamış diyenler gerçek dostlar arkadaşlar velhasıl kelam  insanlar azizim insancıklar...okuyu okuyu verirler kimbilir?
Oncelikle blog yazarlıgı konusunda beni yureklendiren hilal ve murad kardeşime tanışmadıgımız halde bana blog açmamda yardımcı olan ilgi hanıma çok teşekkur ediyorum efendim..(bu noktada tıpkı Zeki muren merhum gibi gerdan kırmış bulunmaktayım!!)VE tabi ALLAH a sonsuz şukurler ediyorum saglıklı oldugum için ..canım kızımı bana armagan ettigi için.. Sonra şu an içinde bulundugum kederli ruh halime teşekkur ediyorum ..Beni çoşturdugu duşundurdugu hatta zaman zaman guldurdugu için..ŞİMDİ uzerimde huzunlu bir hal taşımaktayım..omuzlarım kederli sesimin volumu duşuk.Uzun surmeyecegini umuyorum.Çunki başıma ne gelirse gelsin hayatı çook seviyorum.VE Sezen aksu nun şarkısını mırıldanıyorum ;GELSİN HAYAT BİLDİGİ GİBİ..Buyuk yıkımların eger akıllı davranılırsa insan hayatında yepyeni fırsatlara yol açtıgını çok iyi biliyorum.Sarsılmak iyidir a dostlar!!hatta şoyle iyi bir dayak yemek!!bile iyidir.Rahatlar insan bi hafifler oh be!!der..ama bende sıkı uç beş geçirdim ama diye duşunur mor birgozle aynaya bakarken.SIRITIK ve hafif arsızca.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder