27 Kasım 2012 Salı

Kulkedisinin ruyası..

Soguk bir kasım sabahında,onumde uzayıp giden ,iki yola dogru bakıyorum..Yollardan birini uzunca bir sure yurudum..Bildigim bir yol bu ,eski bir yol..Başlarda sevinçle koştugum yol..yuruye yuruye yoruldugum ,çıkmazlarında kayboldugum,zaman zaman yolumu şaşırdıgım bir yol..Giderek ıssızlaşan,bakımsızlaşan,orasını burasını dikenler sarmış ,yol oldugu uzaktan bakana hiç bir şey ifade etmeyen bir yol..Ozensiz bıkmış tukenmiş yolcuların yolu..Ne vaad ettigi belirsiz ,bir eski zaman yolu..Belki çok ilerde deniz kıyısına çıkma ihtimali yok degil gerçi,ama belki de bir uçurum bekliyor yolun sonunda beni..Ustelik birlikte yurudugum yol arkadaşım ,çoktan vazgeçmiş gorunuyor bu yolu birlikte yurumekten.O gozlerini başka ufuklara başka yollara dikmiş gorunuyor nicedir..Belki o da haklıdır.Zahmetli bir yol ve bıktırıcı maceralar onun da nefesini kesmiş gibi .Her ikimizde çok yorulduk bu yolu birlikte yurumekten.Ayagımıza takılan taşları kaldırıp kaldırıp fırlatıp atmaktan ,yolu açmaktan bitkin duştuk..Diger yol ise hiç bilmedigim bir yol..YALNIZ yuruyecegim artık bu yeni yolda.Giderek  bu yeni yola dogru yaklaştıgımı hissediyorum ..yalnızlık gozumu korkutmuyor degil fakat,artık benden umudunu kesmiş ,başka bir ele tutunmuş ,başka bir eli sevmiş ,hayran olmuş olan,yol arkadaşımın elini bırakma zamanı.Onu ozlemiyecekmiyim hiç?kuşkusuz ozleyecegim..birlikte pek çok maceralarımız oldu kah gulduren kah aglatan..sevindik sımsıkı sarıldık..uzulduk kustuk birbirimize zaman zaman..İyi bir arkadaştı diyebilirim onun için.Gerçi dedigim dedikti hep onun istekleri olsun isterdi,sarımsak sevmezdi,turşu yememe sinir olurdu!!şarkılar soyledik onunla biz..sevdaya dair huzunlu şarkılarda agladık birlikte..Bu uzun yolculukta yalnız bırakmamaya çalıştı beni.korumaya çalıştı.Ve fakat vazgeçti artık beni sevmekten.sever gene sever sevmezmi?ama artık hiç bir zaman eskisi kadar çok sevmez ,bunu biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder