27 Ocak 2013 Pazar

Nasıl yararlı olabilirim?

Kendime ve herşeye  yararlı olmayı seçiyorum.......eşimin ve çocugumun beni daha çok sevmesini ,saygı duymasını seçiyorum......zengin olmayı seçiyorum.......guzel bir işim olmasını seçiyorum....İnsanlara ,hayvanlara ,dogaya ,yardımcı olmayı seçiyorum....iyilik yapmayı seçiyorum.....yazı yazmayı seçiyorum.......mutlu olmayı seçiyorum......pozitif davranmayı seçiyorum......mutevazi olmayı seçiyorum....alçakgonullu olmayı seçiyorum.....sevgiyi seçiyorum.....saygıyı seçiyorum.....sadık olmayı seçiyorum....guvenilir olmayı seçiyorum......onurlu davranmayı seçiyorum.....degerli olmayı seçiyorum...insancıl olmayı seçiyorum.....çalışkan olmayı seçiyorum.....saglıklı olmayı  seçiyorum....anlayışlı olmayı seçiyorum....kendimi iyi ifade etmeyi seçiyorum.....Taşıdıgım negatif duşuncelerin ve bana egemen olan    negatif guçlerin  ustesinden gelmeyi seçiyorum....
TEŞEKKUR EDERİM.Lutfen bunların,ve daha iyilerinin,benim ve ilgili  herkesin,en yuksek iyiligine ,olacak şekilde gerçekleşmesini sagla.teşekkur ederim,teşekkur ederim ,teşekkur ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder