29 Aralık 2012 Cumartesi

2012.2013.......

Bir yılı daha geride bırakırken...yaşadıgıma,saglıgıma,eşime,kızıma,aileme,dostlarıma,arkadaşlarıma,vatanıma,.........sukran duyuyorum....Kotuluk ederek ,vermeyerek,sen ben kavgası yaparak,kayıtsız kalarak,gormezden gelerek,yaşamımı zenginleştiren!!!kişisel gelişimime katkıda bulunan her kim var ise....kalpden,ve tum samimiyetimle çok teşekkur ediyorum..TANRI ya....olan inancıma tam bir sessiz destek verdigi için...tum kainata...gulumsuyorum....Devasa bir sistemin zerresi olma şansını bana bahşettigi,odullendirdigi,cezalandırdıgı,insan olmayı anlamamı sagladıgı için ALLAH a....sonsuz şukurler ediyorum....Her bir an......ve her ne kadar gorecegimiz zaman var ise......Tum yukarda saydıklarıma....tum canlılara ,yaratılmış ne varsa ....onlerinde saygı ile egiliyorum.....SEN!!!BEN!!!!egosu yerine.....TANRI ve evren ile ,insanlık ile,herşeyle,,,Biz .....biz.....biz.....olmayı seçiyorum......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder