21 Aralık 2012 Cuma

Çok sevgili kendim..

Ne çok kelime,ne çok duygu, birikmiş içimde..Farkına vararak ama anlam katamadan geçen ne çok zamanlar var..Farkında olmadan dogru insanlara rastlamışım..farkında olmadan negatif kişileri sokmuşum yaşamıma meger.Hayat her zaman iyi başlangıçlarla açılan bir sahne degil maalesef..Benim payıma da herkes kadar hayırlar ve şerler duşmuş ne yapalım.Çok sevgili kendim..duşuk goz kapaklım!!muzip bakışlım..en kotu huyum ,alaycılıgım(artık yapmıcam)eli çabuklugum,baştan savmalarım,duyarlı kişiligim,bazen bir okuze donuşmelerim!!geveze çok bilmiş bir serçe gibi şakımalarım..canım isterse muhteşem bir varlıga donuşuvermelerim..bazen de sefil bir vurdumduymazlık içine duşmelerim..sevmelerim...kalp kırgınlıklarım..zalimce kaçışlarım..istemeye istemeye donuşlerim..(kendimi anlıyamagım için dogru donuşler yapamayışım)dominant baskıcı anneligim..çok duyarlı anneligim..gereksiz fedakarlıklarım..çocugumu yerli yersiz ovmelerim(saçmalıgın dibi artık)Çok sevgili kendim...çalışkanlıgım...aceleciligim(bu da kotu)tez canlılıgım(yaradılış işte ben napimm!!)naifligim,herşeyi ogrenmek isteyen meraklı ogrenci tavrım....maymun iştahlılıgım..başladıgım bazı işleri aynı hevesle surduremeyişim..dostlugum..arkadaşlıgım..uzduklerim..istemeden..bazen bilerek.ama hiç bir kotulugu bilerek ve tasarlayarak yapmamış oluşum.Çok sevgili kendim...guzel cumlelerim..aşk sozlerim..aşk adına bildigim her fedakarlıga katlanışım..aglayışlarım...kahkahalarım..gulerken sandalyeden yuvarlanmalarım!!Her ne varsa acı tatlı hayata dair,mutlaka gulecek bir taraf buluşum..En degerli armaganım ..KIZIM...sınırsız şukran duyuşum TANRI ya..tovbelerim..tovbe bozuşlarım..tekrar ve son kez tovbe edişim.(tum olumsuz davranışlara)evet !!son sozlerimizi hiç bir zaman soylemeye fırsat bulamayacagız..daima eksik kalacak bir şeyler..kelimeler..ve bizden sonra da akacak hayat bildigi gibi..Ben yalnızca ve once kendimden sorumlu oldugumu bilecegim..kendime kızsam da kendimi sevecegim..deger verecegim...kendime iyilik yaparken başkalarına da faydam oldugunu anlayacagım..Çok sevgili kendim....sana sımsıkı sarılıyorum..seni seviyorum..sana yaşamında şifa ,anlayış,farkındalık,sevgi diliyorum...seni hiç unutmayacagıma soz veriyorum..sevgili kendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder