15 Aralık 2012 Cumartesi

Ben i aşmak 2..

Artık etrafında olan biten herşeyin,her bir cumlenin,kişiligine yapılan saldırıların,buna seyirci kalmanın,onursuzlaşmanın,deger verdigin hiç bir şeyi gerçekten koruyamayışın anlamını kavramak..çekingenliginin bir zar gibi uzerinden sıyrılıp ruzgarda ucup gidivermesi.yururken adımlarının guvenle basması yere(ustelik en kırgın oldugun gunlerde)konuşmalarının yerine oturması ,hedefi bulması..ezikliginin kayboluvermesi..gozlerinin huzunle gerçege bakışı...dostluklar,yeni yeni arkadaşlar,o insanlarında sorunlarının olması,hatta paylaşmak yerinde akıl vermek...BEN olmanın benzersiz ve tek oluşunun harika o hiç birşeye benzemeyen çocuksu sevinci.herkesin tek benzersiz ozel oldugunu anlamak...ve fakat bu yeni ben ile artık hayatın ilişkilerin nasıl bir yone dogru akacagı endişesi?BEN olma halinden sen e geçiş...Biz e varış...nasıl olacak?bu konuda gerçekten  fazla fikrim yok.ama şunu farkediyorum eger bir ilişkin varsa..bu annelik ilişkisi olur...koca ilişkisi olur..dostluk ilişkisi olur.BEN in getirecegi bir risk olan bencillik haline yenilmemek.BENCİLLİKTEN sıyrılarak her ne olursa olsun deger verdigin şey....ona ,o duruma onurunu,bagımsızlıgını kişiliginin butunlugunu koruyarak HİZMET etmek...evet sanırım yapmam gereken şey bu..BENi buyuk ben ile degil...kucuk ben ile yazmak......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder