7 Aralık 2012 Cuma

Degişim..

Durduk yerde degişirmi insan?kişisel gelişim kitaplarının,en alasını devirse,degişmek için kendini motive etse,onu etse bunu etse...HAYIR!!gerçek degişimin başlayabilmesi için,once TANRI nın onu buyuk bir sarsıntıyla ,musibetle,dertle,hastalıkla sınaması gerekir.Ya da uzun yalnızlıklarla,maddi sıkıntılarla,aynı hatayı defalarca tekrarlarla geçmiş bir hayat gerekir.TANRI nın bize hangi nedenle yardım elini uzattıgını hiç bir zaman bilemeyiz.Eger her turlu hatamıza ragmen,boyle bir lutufa mazhar olabilirsek...Bu eşsiz benzersiz,inanılmaz yardımın degerini bilmek,anlayabilmek için ,tum kalbimizle O na yonelmeliyiz.Tam bir teslimiyet içinde,onun onumuze bıraktıgı işaretleri takip ederek,işimize gucumuze bakmalıyız.Elbette biz zavallı nankor insanoglu,Onun gerçegini muazzamlıgını,o izin vermezse tek bir yapragın bile duşmeyecegi fikrini ,anlamaktan çok uzagız.Fakat şoyle bir bilgiye de sahibiz,kitaplar bunu bize bildiriyor.Belki O nun hoşuna giden minicik bir hayır işlemişizdir,ve ya yalnızca bize acımıştır.Ben şahsım adına ,boyle bir ikaz,ya da inşaallah ,yardım aldıgıma inanıyorum.İçimde sonsuz bir huzun ile birlikte ,garip bir huzur var.Henuz O nun onume uzattıgı yeni yol haritasını ,anlamaktan çok uzagım.Ama artık elimde ,kalbimde ,gorunmeyen yepyeni bir yaşam rehberim oldugunu hissedebiliyorum.Ve O na.......şukurler olsun diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder