2 Aralık 2012 Pazar

ALISKANLIK CIVILERI

Ne zamandir orada dururlar, farkinda bile degilim. Neden simdi bu kadar dikkatle bakiyorum bu civilere? Bilmiyorum.. Oynatsam biraz yerinden.. Yok,,! Mumkunu yok..! Oylesine paslanmis ki, bir milim bile kimildatamiyorum yerinden. Ancak caktigim yeri parcalarsam dusecek ellerime.. Parcalanmaya hazir miyim,,? Cikarip atmaya hazirim oysa.. Keske etrafi kirip dokmeden sokebilsem onlari yerinden.. Fakat mumkun gorunmuyor.. Kalsin o halde orada o civiler..
Ama bir yandan da cikarip atmak, yerine yepyeni bir civi takmak istiyorum.. Ayni yuvaya yepyeni bir civi tutar mi peki..? Buyuk olasilikla tutmayacak..
Ah..! Ne kadar da cok civi etrafta.. Aliskanliklarimin pasli civileri bunlar.. Uzun uzun zamanlar hic bir sorun cikartmiyordu bu civiler.. Nereden esti bana, yoklamak bu eski aliskanlik civilerimi..
Ben hazir miyim yepyeni bir pano sunmaya hayatima..? Sokerek civileri, parcalanmasina aldirmadan o eski panonun.. 
Ahh! benim eski aliskanlik civilerim, pasli civilerim.. Kurtulmak sandigim kadar kolay mi sizden..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder