11 Aralık 2012 Salı

Evlat...

Herşeyi goze alarak dunyaya getirdigim.Sevdigim adamdan izler aradıgım o guzel yuzunde.Bebekligi ,cin gibi bakışları,mis kokusu dunyalara degişemem.TANRI nın o en guzel armaganı hayatıma..Yalnız gecelerimin oyuncu yoldaşı..Korkularımın sessiz tanıgı evlat..Akıllı sorularla beni şaşırtan o kuçuk kız çocugu..Agır ve katlanılmaz hayat seçimimden dolayı,zaman zaman yolumu şaşırdıgım gunlerin ,beni en içten bekleyeni kızım..Affetmeye hazır yuregiyle sarılan bana.Kimselerin onunde aglamayan..aglamayı zayıflık sayan..Bir benim kollarımda aglayan guzel kokulu kızım.Azıcık tembel yapısına inat ,çok yuklendigim..YALNIZ ca senin için kazandıgım tum başarılar diyen çocugum.Bende aglama hissi uyandıran tek varlık.Hayatın onune koydugu engelleri başarı azmi ile birer birer geçen cesur yureklim benim.Kendi azmi sayesinde çok istedigi o guzel universitede okuyan..Kendini ve arkadaşlarını çok dikkatli gozleyen ,kolay guvenmeyen,inatçı bogam benim.Dogruları açıkca dile getirmekten çekinmeyen,annesine dahi eleştiri oklarını yonelten dogrucu davutum.ERDEMLİ ONURLU DURUST YALANSIZ ...GENÇ KIZ...agırbaşlı edasında fırlama bir guluş saklayan tatlı kızım.DRAMın babasını yaşamasına ragmen mizahı seçen ,duygulu içten ,huzunlerini sessizliginde saklayan eşsiz varlık.Daima mutlu olmamı dileyen,aglamalarıma kızan,bazan kopçaları koyverip salya sumuk aglaştıgımız...aglarken o kuçuk kız çocuguna donuşuveren canım kızım..Karşısında hep guçlu ,dogru tavırlı ,ona daima yalansız ,sevgi dolu bir ANNE gormek isteyen biricik varlıgım,kuzum,komik çocuk..Dilerim kimseler uzemesin seni hayatta.Seni hak ettigin saygı ve aşkla sevecek bir yol arkadaşın olsun yanında...Başarıların daim olsun.EY benim dualarımın ilk adı...Tanrı yardımcın olsun ve hep ona inan yaşamda.Ben ..senin annen olmakla onurlandırılan kadın..DOGDUGUN İLK GUNDEN İTİBAREN BANA YAŞATTIGIN ACI VE TATLI HERŞEY İÇİN SANA ÇOK TEŞEKKUR EDİYORUM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder