10 Aralık 2012 Pazartesi

Tanrım..

Beni affet.kusurlarımı ve gunahlarımı anlamamı sagla.Bana ve sevdiklerime yol goster.bize acı.beni nefsime bırakma.beni bir an için dahi kendime bırakma.anamdan dogdugum gibi masum eyle beni.yalana ve harama karşı dilimi elimi bagla.gerçekler ne kadar acı olsa da gormeme anlamama yardım et.evladıma acı.onu saglıklı mutlu huzurlu dosdogru bir kadın eyle.bugune kadar bana yapılan kotulukleri benim herkese yaptıgım kotulukleri  affeyle.kişilerle degil gerçeklerle ,seninle ugraştır beni.Bana aileme sevdiklerime,saglık huzur bereket nasip eyle.İSMİ AZAM adınla sana yalvarıyorum..bildigim ve bilmedigim en guzel isimlerinle yalvarıyorum.beni  ve sevdiklerimi salih kullarından eyle.sen affedicisin affetmeyi seversin..bizleri affeyle ya rab.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder