24 Aralık 2012 Pazartesi

Serap...

Çok yorgunum ..aynalarda yuzume bakamaz oldum..kendimden kaçırır oldum gozlerimi.baksam neyi gorecegimden korkuyorum orada.Ben ki esip geçmişim hayatın içinden bir ruzgar gibi..yandım kendi alevimde yıllarca...bugun ne alev ne ruzgar.yalnızca gri siyah kuller ve melankoli.Huzun bulutları ile dopdolu gokyuzum..heryer ıslak gozyaşlarımdan..şoyle sırtımı dayayıp oturacagım,tek bir kuru agaç altı bile yok..varsa yoksa içimi uşuten rutubet..ıssızlık..Ben boyadım heryeri huzun renklerine..kimse degil..Turuncular ,çingene pembeleri ,umut mavileri boyadım durup dururken...sonbahardı mevsim oysa...hazan sarıları ,olgun bordolar,kuf yeşili ,sabahlarımda.Sonra saksagan kuşları vardı,siyah beyaz,uzun kuyruklu ve geveze...Sıradanlıgın sakinligi vardı havada ,uşutmeyen,ısıtmayan...herşey olması beklendigi gibiydi...Umut eksilmişti yaşamdan..UMUT....işte beni çıldırtan bu kelime idi.herşeye dayanırım her acıya..ama umutsuz bir hayat...ha olmuşum...ha umudum bitmiş.Bu yuzden kalktım yıllardır oturdugum koşemden..bu yuzden sonbaharı ,Yaz  mevsimine dondurmeye çalıştım..yorgun ayaklarımla,son kuruşumla yollara dokuldum ,bu yuzden.İlk kez hiç duşunmek istemedim ne olacagını..inanmadan atıldım aşk cadısının kollarına ..hiç bilmedigim cumleler kurdum ,kendime şaşarak....İnandım hatta tum yalanlara..inanmak istedim.Eskimiş ,kohnemiş ,bayagılaşmış,guzellikler aradım geçmiş gunlerden.O degildi aradıgım..anladım.Gencecik ,tazecik ,filiz gibi umudumdu aradıgım...gençligimdi...aradıgım..toz a donuşmemiş gunlerimdi...aradıgım..yana yakıla,gozyaşları ile,yalanlarla aradıgım...çok eski bir şeydi aradıgım...içimin derinlerinde kalmış bir UMUT ...yeniden gencecik olacagım bir umut.Yaşanmamış gençligimi geri getirmenin umudu..Bir serap gordum çolde...BEN.koştum o seraba...inandım hatta...umutlu ve sıcak bir hayaldi..içim çok uşumuştu..ısındım azıcık o hayalle ben...yırtık pırtık oldu dizlerim surundum peşinden..nefesim kesildi...yaşlı gozlerim daha çok agladı ..daha çok...kaybettim o hayali..vazgeçtim ruya gormekten..kıçına bir tekme vurdum hatta serabın.!!yine SONBAHAR...yine hazan sarısı....çıplak agaç dalları ..saksagan kuşları....deniz...sessizlik...UMUDUM nerede peki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder