21 Aralık 2012 Cuma

Yeni kuşak..

Az once kızımın da içinde oldugu BUMK aralık ayı konserlerinden dondum tek başıma..Oncelikle onu ilk kez sahnede izlemek (universite yıllarında)heyecan verici bir duyguydu.Uç ayrı koro çıktı sahneye..klasik koro,caz korosu ve rock korosu.Hepsi birbirinden harika çocuklar..bazılarının aileleri vardı ..ama çogunluk arkadaşlarıydı izleyiciler.Salonda ve kapı onunde muthiş bir enerji ve buram buram gençlik kokusu doluydu.İzleyiciler gençlerden oluştugu için alkış komiklik gırla gitti tabii..hatta rock koristlerinden bir gence ,izleyicilerden bir kız çıglık çıglıga ,sana aşıgımm!!!!diye ilanı aşk ediverdi hepimizin onunde.Çok tatlıydı..Her biri ana kuzusu genç delikanlılar,dunya tatlısı genç kızlar...asık suratlı bir kişi bile yoktu aralarında.organize ,disiplinli,ama muziptiler..Konser çıkışı onları birbirleri ile yalnız bırakarak eve dondum..Hepsi gelecegimizin farklı meslek grubundan gençler olacaklar..Aile kuracaklar veya yalnız yaşayacaklar..umarım ve dilerim yaşamları dopdolu geçsin..Rengarenk ve onlara çok yakışan turlu model şapkaları,renkli kotları,uşumuyormu bu çocuklar ?diye içimin titredigi ,incelikte montları,taşkın gençlik sevinçleri,kahkahaları,kırmızı saçları,ile ..Kanka napalım şimdi??nidaları içinde ..etrafda açık bulunan içki sigara cips biskuvi satan dukkan onlerinde toplaşarak..bıraktım onları gecenin içinde...TANRI hepsini korusun ve gozetsin...Onlar bizim gençligimizden daha akıllılar..inşaallah mana katmayı,duygu katmayı unutmazlar hayatlarına..Yeni kuşak çocuklarımızın hepsini kucaklıyorum..onları çok seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder